Kyiv Contemporary Music Days - 2017

4-22.12.2017

фестиваль сучасної академічної музики

микола ковалінас, композитор / україна

штефан прінс, композитор / бельгія

жайме рейш, композиор / португалія

ґеральд прайнфальк, саксофон / австрія

ніна янссен-дейнцер, кларнет / німеччина

ірен шелейо, фортепіано / австрія

антоній баришевський, фортепіано / україна

євген громов, фортепіано / україна

джунія макіно, скрипка / японія-швейцарія

наталя оніщук, альт/ україна

віктор рекало, віолончель / україна

мілош дроґовскі, віолончель/ польща

міжнародні майстер-класи для виконавців

4 – 9 грудня, goethe institut (волоська, 12/4)  | подія у facebook

скрипалі, кларнетисти, флейтисти і віолончелісти з Австралії, Японії, України та Великобританії взяли участь у міжнародних майстер-класах для виконавців під менторством ніни янссен-дейнцер (німеччина, солістка ensemble modern) та трьої солістів intenrationale ensemble modern akademie (2014-15): мілоша дроґовські (польща), джунії макіно (японія) та юрі мацузакі (японія-німеччина). 50 годин майстер-класів, індивідуальних занять і репетицій  увінчалися звітнім концертом музикантів-учасників у приміщенні партнера фестивалю goethe institut.

ментори

ніна янссен-дейнцер, кларнет / німеччина

юрі матцузакі, флейта / японія - німеччина

джунія макіно, скрипка / японія-швейцарія

мілош дроґовскі, віолончель/ польща

студенти


лаура бердсмор, флейта / великобританія

інга логінова, флейта / україна

клаудіа єліч, кларнет / австралія



емілі шапіро, кларнет / великобританія

ксенія косарєва, скрипка / україна

міжнародні майстер-класи для композиторів

16 – 22 грудня, goethe institut (волоська, 12/4)  | подія у facebook

ментори

штефан прінс / бельгія- німеччина

володар kunstpreis berlin für musik, belgian musician of the year і ще десятка премій, випускник гарварду, який, крім цього, встиг закінчити університети в антверпені, гаазі, брюселі, а також політех у барселоні, де він вивчав фотоніку.

жайме рейш / португалія

студент карлхайнгца штокхаузена і емануеля нунша, професор superior school of applied arts (esart), організатор фестивалю dias de musica electroacustica.

студенти

адріан мокану / україна

борис логінов / україна

давід матсікоза / боснія і герцеговина

едіг джойчл / австрія

іоаніс паул / греція


катерина гривул / україна

райл кустодіо / філіпіни

сінан саманлі / турція

тетяна хорошун / україна

василь цанько / україна

яна шлябанська / україна

одинадцять композиторів з шести країн взяли участь у міжнародних майстер-класах з композиції під менторством штефана прінса (бельгія) і жайме рейша (португалія): 80 годин майстер-класів , індивідуальних занять і репетицій у приміщенні партнера фестивалю goethe institut увінчалися концертом у галереї калита з творів студентів-композиторів, що були створені під час майстер-класів.

публічні події фестивалю

ґеральд прайнфальк, саксофон / klangforum wien, австрія.  воркшоп

7 грудня, 17:00 | port creative hub (вул. набережно-хрещатицька, 10А) | подія у facebook

йодзі юаса. nuovo flauto. 

7 грудня, 19:00 | port creative hub (вул. набережно-хрещатицька, 10А) | подія у facebook

юрі матцузакі, флейта / японія


програма концерту

йодзі юаса (*1929)

terms of temporal detailing для бас флейти

mai-bataraki для альтової флейти

reigaku-in memoriam isang yun для альтової флейти

domain для флейти

loops for gerry 

8 грудня 2017, 19:00 | goethe institut (волоська, 12/4) | подія у facebook

ґеральд прайнфальк, саксофон / австрія

ніна янссен-дейнцер, кларнет / німеччина

ірен шелейо, фортепіано / австрія


програма концерту

ґеральд прайнфальк: lola для альт-саксофону

жорж апергіс: á bout de bras для кларнету та сопрано-саксофону

сімоне мовіо: incanto ix для фортепіано та тенор-саксофону

бернхард ланґ: dw27 ..loops for gerry                           для фортепіано та сопрано/альт/тенор-саксофону

studenti di maestri 

9 грудня 2017, 18:00 | goethe institut (волоська, 12/4) | подія у facebook

Музиканти з Австралії, Японії, України та Великобританії - учасники міжнародних майстер-класів для виконавців - з десятками годин інтенсивних занять з Ніною Янссен-Дейнцер, Мілошем Дроґовським, Джунією Макіно і Юрі Матцузакі за плечима - виступили на звітньому концерті з творами Беріо, Ланга, Голліґера, Такеміцу, Мюрая, Сааріахо і Кейджа

laura beardsmore, флейта / великобританія

інга логінова, флейта / україна

claudia jelic, кларнет / австралія

emily shapiro, кларнет / великобританія

катерина гривул, скрипка / україна

ксенія косарєва, скрипка / україна

rafaele andrade, віолончель / бразилія

mayu nagatani, скрипка / японія

liturgie de crystal : messiaen tribute 

10 грудня 2017, 18:00 | unit.city / дорогожицька, 1 | подія у facebook 

у інноваційному парку UNIT.City відбулася кульмінація фестивалю: концерт солістів Ensemble Modern та Internationale Ensemble Modern Akademie (Франкфурт) - легендарного ансамблю, що з 1980 року є рушієм нової музики в Європі, а також відомих українських піаністів — Антонія Баришевського (соліста Національної філармонії України, лауреата 20 міжнародних конкурсів) та Євгена Громова — лауреата премії ім. Ревуцького, музиканта, що вже впродовж 20 років відомий своєю спеціалізацією у виконанні нової музики в Україні.

Концерт є спільним проектом Kyiv Contemporary Music Days, UNIT.City і Sensorama Lab та організовано за підтримки Посольства Німеччини в Україні і Французького Інституту в Україні.

На концерті, дата якого збіглася з днем народження видатного французького композитора ХХ століття Олів'є Мессіана, прозвучав «Quatuor pour la fin du temps» («Квартет на кінець часу») для кларнету, скрипки, віолончелі та фортепіано, що був створено і прем'єра якого відбулася у 1941 році під час перебування композитора у німецькому таборі для військовополонених. Згодом цей твір став одним з найвідоміших камерних творів ХХ століття.

Окрім того, на концерті прозвучали твори трьох видатних композиторів ХХ і ХХІ століть: Фаусто Ромітеллі і Тошіо Хосокави.

Фотографії Сергія Аніщенко.

Тошіо ХосокаваStunden-Blumen

Фаусто РомітелліDomeniche alla periferia del impero

Олів’є МесіанQuatuor pour la Fin du Temps


юрі матцузакі, флейта / японія

ніна янссен-дейнцер, кларнет / німеччина

джунія макіно, скрипка / японія

мілош дроґовскі, віолончель / польща

антоній баришевський, фортепіано / україна

євген громов, фортепіано / україна

микола ковалінас. про ерогенні зони музики 

12 грудня 2017, 19:00 | гете-інститут (волоська, 12/4) | подія у facebook

остання, шоста з серії лекцій українського композитора і музиколога миколи ковалінаса "чисто про музику"

анонс останньої лекції серії «чисто про музику» почнемо, мабуть, з досить банальних висловів, які у звичайному спілкуванні не виглядають такими вже й банальними: всі ми любимо музику; кожен – свою, кожен – по-своєму. ця любов у «тих, хто справді любить» з роками, зазвичай, переростає в особливе почуття (тут доречним є англійське слово sense – не тільки почуття, але і його усвідомлення, смисл, тобто власне «сенс»). зауважимо також, що любов до музики відчувають як власне «любителі» музики, так і професіонали (хоча останні у звичайному спілкуванні на питання про любов до музики часто віджартовуються – «з дитинства ненавиджу!»).

отже, припустимо, за замовчуванням, ми все ж любимо музику. йдемо далі.

поняття «ерогенний» означає буквально «той, що породжує любов». а й справді: щось же має породжувати цю славнозвісну «любов до музики»?! давайте назвемо це «ерогенними зонами музики». 

одразу зауважимо, що мова йтиме зовсім не про якусь музичну «полуничку», або про те, що викликає природні (тваринні) почуття-відчуття-переживання-емоції... (втім, і не без цього ;-) ). розмова вестиметься в уже звичному для всієї серії «чисто про музику» аспекті – про «зовсім інше» (проте, як виявляється по суті, про те ж саме). адже, як стверджував великий «господар» нашого з вами івенту – гете: «важливіше як міркувати, аніж про що міркувати».

лекція буде не тільки про «те, за що» ми, в принципі, любимо музику, а й «за що ще» ми її любимо, або чому ми любимо її «в принципі». ми також сподіваємося, що п’ять (або навіть шість) попередніх зустрічей багато в чому (або хоча би трохи) відкрили вам численні (або хоча б окремі) «закриті зони» музичних (чисто-музичних, суто-музичних, власне музичних) сенсів...

хто цього разу спеціальні гості? – ця інформація поки що в секреті.

струнне тріо: лахенман. шенберг. пінтчер

14 грудня 2017, 19:00 | port creative hub (вул. набережно-хрещатицька, 10А) | подія у facebook

у рамках фестивалю відбувся концерт струнного тріо музикантів з україни та японії.

вперше у києві було виконано струнне тріо маттіаса пінчера, а також - через 71 рік після написання - у києві вперше прозвучало струнне тріо арнольда шенберга.


джунія макіно, скрипка / японія

наталя оніщук, альт / україна

віктор рекало, віолончель / україна


програма концерту:

джачінто шелсі: струнне тріо

маттіас пінчер: study II for treatise on the veil 

арноль шенберг: trio op.45 

sangue inverso - inverso sangue: idiosyncrasy and identity in multi tempi compositional conceptions 




жайме рейш / португалія. лекція.

19 грудня 2017, 19:00 | гете-інститут (волоська, 12/4) | подія у facebook

hybrid bodies in hybrid spaces





штефан прінс / бельгія. лекція

20 грудня 2017, 19:00 | гете-інститут (волоська, 12/4) | подія у facebook 

di nuova maestria

концерт з творів учасників міжнародних майстер-класів для композиторів

22 грудня 2017, 19:00 | галерея "калита арт клуб" (малопідвальна 21/8) | подія у facebook