Назар Стець: Дослідження білого



17 квітня, 20:00. Сцена 6 Центру Довженка (Васильківська, 1)
подія у Facebookквитки (100–250 грн)

У авторських нотатках до «Дослідження білого» Сальваторе Шарріно говорить, що безліч відтінків білого існують тому, що темні тіні нескінченні, а тиша навколо нас увиразнює те, що звучить. Щоб дослідити світло, необхідно заглянути в темряву. Щоб дослідити звук, необхідно почути тишу.

Кордони окреслені, координати розставлені: досліджуючи нове та невідоме, маємо нагоду зустрітись з давно знайомим.

Головний дослідник − український контрабасист, що вже декілька років займається розвитком традиції гри на контрабасі соло та просуванням сучасної музики в Україні − Назарій Стець. У стінах Центру Довженка він виконає програму, усі твори якої є українськими прем’єрами.

Абсолютно нове ім’я на українській сцені − італійський композитор і контрабасист Стефано Скоданіббіо (1956 — 2012), з яким пов’язують відродження інструменту. Він став реформатором контрабасового виконавства, відкривши нові методи і прийоми гри, що раніше вважалися неможливими. Наша з ним перша зустріч не буде короткою − прозвучать два твори: «Due pezzi brillanti» та «Alisei».

Вперше вуха українців почують наживо «Figment III» Еліота Картера (1908 — 2012) − «великого музичного поета Америки», учня Густава Холста, послідовника Чарльза Айвза. Вже знайомий нам з минулого Bass Trip фінський композитор Теппо Хаута-ахо (1941) предстане у зовсім незнайомому звучанні «Pizz-song». «Глас-1» Леоніда Грабовського (1935) вже виконувався, проте ніколи раніше — на контрабасі. І нарешті, Сальваторе Шарріно (1947) − ім’я цього італійського композитора вже не є новим для Києва, проте незвіданих сфер для дослідження ще вдосталь. Обраний на 17 квітня шлях такий: перше виконання в Україні присвяченого Скоданіббіо «Esplorazione del bianco» для контрабасу соло.

Назар Стець — контрабас.
Центр Довженка — партнер.
Studway  медіа-партнер.
strng — дизайнер.

Ваші, як завжди, уважні очі та вуха — наша мотивація.